La solució perfecta per tenir el teu correu, contactes i agendes sincronitzades en tots els teus dispositius: PC, portàtil, telèfon mòbil, tablet,...
Molt més que un correu electrònic. Podràs disposar de l'oficina a les teves mans
- Disposes de tots els teus correus, contactes i agendes en el teu telèfon mòbil, PC portàtil, ordinador de sobretaula, tablet,...
- Accés a través de webmail des de qualsevol terminal amb el qual tinguis connexió a Internet.
- Sincronització amb Iphone, Smartphones Android, Blackberry i tablets.
- Connector per a protocol Active Sync (iOS, Android, Windows Mobile i BlackBerry OS).
Millora la comunicació de la teva empresa
- Gestió de recursos privats i compartits (calendaris, llibretes d'adreces, llistes de tasques i bloc de notes).
- Importació i exportació de dades des d'altres aplicacions de treball en grup.
- Recerques de la llibreta d'adreces, planificació de reunions, dates de venciment de les tasques en el calendari.
Prova Entorno EMail Business durant 15 dies i si no et convenç et tornem els diners