Entorn MailBusiness és la solució perfecta de correu electrònic per a professionals, autònoms i empreses. Disposes de comptes correu electrònic amb domini propi, per sincronitzar i accedir al teu correu electrònic des de qualsevol PC de sobretaula, PC portàtil, telèfon mòbil, tablet, etc ... A més de gestionar i compartir calendaris, contactes i tasques. Tot sincronitzat i amb accés través de webmail.
L'oficina a les teves mans
Disposes de tots els teus correus, contactes i agendes al telèfon mòbil, PC portàtil, ordinador de sobretaula, tablet, ...
Accés a través de webmail des de qualsevol terminal amb el que tinguis connexió a Internet.
Sincronització amb Iphone, Smartphones Android, Blackberry i tablets
Connector per a protocol Active Sync (iOS, Android, Windows Mobile i BlackBerry OS)
Comunicació total entre els teus equips de treball
Gestió de recursos privats i compartits (calendaris, llibretes d'adreces, llistes de tasques i bloc de notes)
Importació i exportació de dades des d'altres aplicacions de treball en grup
Recerques de la llibreta d'adreces, planificació de reunions, dates de venciment de les tasques al calendari
Opcions d'Agenda:
- Formes avançades i simples de recerca
- Alarmes amb notificacions per correu electrònic
- Planificació de reunions i integració amb altres aplicacions de calendari
- Subscripció de calendaris remots
- Integració en els clients externs com Apple iCal, Mozilla Sunbird, Microsoft Outlook
Opcions de Contactes:
- Llistes de distribució / grups de correu electrònic, també a través de les llibretes d'adreces
- Formes avançades i simples de recerca
- Compatible vCard
- Integració de les llibretes d'adreces existents